onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
![]() | |||||
![]() | Ferrari F1-75 Chassis | Scuderia Ferrari | Ch | 0 | € 85.915.493,– |
![]() | Max Verstappen | Oracle Red Bull Racing | Co | 0 | € 96.148.774,– |
![]() | Valtteri Bottas | Alfa Romeo F1 Team Orlen | Co | 0 | € 32.894.628,– |
![]() | Ferrari 066/7 | Scuderia Ferrari | Mo | 0 | € 85.915.493,– |
0 | € 300.874.388,– | ||||
![]() | |||||
Er zijn geen transacties in deze ronde | € 0,– | ||||
![]() | |||||
Startbudget in deze ronde | € 11.699.437,– | ||||
Uitgedeeld budget (602 punten vorige ronde) | € 11.438.000,– | ||||
Transacties | € 0,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € 0,– | ||||
Budget | € 23.137.437,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
![]() | |||||
![]() | Ferrari F1-75 Chassis | Scuderia Ferrari | Ch | 173 | € 85.381.857,– |
![]() | Max Verstappen | Oracle Red Bull Racing | Co | 200 | € 95.694.227,– |
![]() | Valtteri Bottas | Alfa Romeo F1 Team Orlen | Co | 56 | € 33.068.237,– |
![]() | Ferrari 066/7 | Scuderia Ferrari | Mo | 173 | € 85.381.857,– |
602 | € 299.526.178,– | ||||
![]() | |||||
Er zijn geen transacties in deze ronde | € 0,– | ||||
![]() | |||||
Startbudget in deze ronde | € 926.437,– | ||||
Uitgedeeld budget (567 punten vorige ronde) | € 10.773.000,– | ||||
Transacties | € 0,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € 0,– | ||||
Budget | € 11.699.437,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
![]() | |||||
![]() | Ferrari F1-75 Chassis | Scuderia Ferrari | Ch | 161 | € 85.041.691,– |
![]() | Max Verstappen | Oracle Red Bull Racing | Co | 157 | € 96.393.077,– |
![]() | Valtteri Bottas | Alfa Romeo F1 Team Orlen | Co | 88 | € 32.952.902,– |
![]() | Ferrari 066/7 | Scuderia Ferrari | Mo | 161 | € 85.041.691,– |
567 | € 299.429.361,– | ||||
![]() | |||||
![]() | Nicholas Latifi | Williams Racing | Co | ![]() | € 24.132.028,– |
![]() | Valtteri Bottas | Alfa Romeo F1 Team Orlen | Co | ![]() | € -32.952.902,– |
€ -8.820.874,– | |||||
![]() | |||||
Startbudget in deze ronde | € 7.952,– | ||||
Uitgedeeld budget (538 punten vorige ronde) | € 10.222.000,– | ||||
Transacties | € -8.820.874,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € -482.641,– | ||||
Budget | € 926.437,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
![]() | |||||
![]() | Ferrari F1-75 Chassis | Scuderia Ferrari | Ch | 148 | € 84.956.735,– |
![]() | Max Verstappen | Oracle Red Bull Racing | Co | 200 | € 95.985.141,– |
![]() | Nicholas Latifi | Williams Racing | Co | 42 | € 24.174.334,– |
![]() | Ferrari 066/7 | Scuderia Ferrari | Mo | 148 | € 84.956.735,– |
538 | € 290.072.945,– | ||||
![]() | |||||
![]() | Alpine A522 Chassis | BWT Alpine F1 Team | Ch | ![]() | € 60.272.952,– |
![]() | Valtteri Bottas | Alfa Romeo F1 Team Orlen | Co | ![]() | € 32.546.077,– |
![]() | Ferrari F1-75 Chassis | Scuderia Ferrari | Ch | ![]() | € -84.956.735,– |
![]() | Nicholas Latifi | Williams Racing | Co | ![]() | € -24.174.334,– |
€ -16.312.040,– | |||||
![]() | |||||
Startbudget in deze ronde | € 9.569.373,– | ||||
Uitgedeeld budget (453 punten vorige ronde) | € 8.607.000,– | ||||
Transacties | € -16.312.040,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € -1.856.381,– | ||||
Budget | € 7.952,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
![]() | |||||
![]() | Alpine A522 Chassis | BWT Alpine F1 Team | Ch | 95 | € 60.499.827,– |
![]() | Max Verstappen | Oracle Red Bull Racing | Co | 192 | € 95.721.906,– |
![]() | Valtteri Bottas | Alfa Romeo F1 Team Orlen | Co | 42 | € 32.775.506,– |
![]() | Ferrari 066/7 | Scuderia Ferrari | Mo | 124 | € 85.491.055,– |
453 | € 274.488.294,– | ||||
![]() | |||||
![]() | Guanyu Zhou | Alfa Romeo F1 Team Orlen | Co | ![]() | € 27.502.964,– |
![]() | Valtteri Bottas | Alfa Romeo F1 Team Orlen | Co | ![]() | € -32.775.506,– |
€ -5.272.542,– | |||||
![]() | |||||
Startbudget in deze ronde | € 5.150.974,– | ||||
Uitgedeeld budget (539 punten vorige ronde) | € 10.241.000,– | ||||
Transacties | € -5.272.542,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € -550.059,– | ||||
Budget | € 9.569.373,– |