onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
![]() | |||||
![]() | Mark Webber | Red Bull Racing | Co | 104 | € 81.600.000,– |
![]() | Vitaly Petrov | Renault | Co | 95 | € 33.408.238,– |
![]() | Cosworth CA2010 (Lotus) | Lotus Racing | Mo | 23 | € 24.000.000,– |
![]() | Toro Rosso STR5 chassis | Scuderia Toro Rosso | Ch | 52 | € 35.520.506,– |
274 | € 174.528.744,– | ||||
![]() | |||||
Er zijn geen transacties in deze ronde | € 0,– | ||||
![]() | |||||
Startbudget in deze ronde | € 6.697.859,– | ||||
Uitgedeeld budget (288 punten vorige ronde) | € 5.472.000,– | ||||
Transacties | € 0,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € 0,– | ||||
Budget | € 12.169.859,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
![]() | |||||
![]() | Mark Webber | Red Bull Racing | Co | 171 | € 81.600.000,– |
![]() | Vitaly Petrov | Renault | Co | 39 | € 33.726.958,– |
![]() | Cosworth CA2010 (Lotus) | Lotus Racing | Mo | 22 | € 24.000.000,– |
![]() | Toro Rosso STR5 chassis | Scuderia Toro Rosso | Ch | 56 | € 35.584.559,– |
288 | € 174.911.517,– | ||||
![]() | |||||
Er zijn geen transacties in deze ronde | € 0,– | ||||
![]() | |||||
Startbudget in deze ronde | € 4.360.859,– | ||||
Uitgedeeld budget (123 punten vorige ronde) | € 2.337.000,– | ||||
Transacties | € 0,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € 0,– | ||||
Budget | € 6.697.859,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
![]() | |||||
![]() | Mark Webber | Red Bull Racing | Co | 65 | € 81.600.000,– |
![]() | Vitaly Petrov | Renault | Co | 11 | € 34.487.406,– |
![]() | Cosworth CA2010 (Lotus) | Lotus Racing | Mo | 10 | € 24.000.000,– |
![]() | Toro Rosso STR5 chassis | Scuderia Toro Rosso | Ch | 37 | € 35.956.711,– |
123 | € 176.044.117,– | ||||
![]() | |||||
![]() | Kamui Kobayashi | BMW Sauber | Co | ![]() | € 41.499.636,– |
![]() | Lotus T127 chassis | Lotus Racing | Ch | ![]() | € 24.000.000,– |
![]() | Vitaly Petrov | Renault | Co | ![]() | € -34.487.406,– |
![]() | Toro Rosso STR5 chassis | Scuderia Toro Rosso | Ch | ![]() | € -35.956.711,– |
€ -4.944.481,– | |||||
![]() | |||||
Startbudget in deze ronde | € 4.136.333,– | ||||
Uitgedeeld budget (341 punten vorige ronde) | € 6.479.000,– | ||||
Transacties | € -4.944.481,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € -1.309.993,– | ||||
Budget | € 4.360.859,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
![]() | |||||
![]() | Kamui Kobayashi | BMW Sauber | Co | 78 | € 41.166.190,– |
![]() | Mark Webber | Red Bull Racing | Co | 177 | € 81.600.000,– |
![]() | Cosworth CA2010 (Lotus) | Lotus Racing | Mo | 43 | € 24.000.000,– |
![]() | Lotus T127 chassis | Lotus Racing | Ch | 43 | € 24.000.000,– |
341 | € 170.766.190,– | ||||
![]() | |||||
Er zijn geen transacties in deze ronde | € 0,– | ||||
![]() | |||||
Startbudget in deze ronde | € 488.333,– | ||||
Uitgedeeld budget (192 punten vorige ronde) | € 3.648.000,– | ||||
Transacties | € 0,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € 0,– | ||||
Budget | € 4.136.333,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
![]() | |||||
![]() | Kamui Kobayashi | BMW Sauber | Co | 23 | € 41.863.213,– |
![]() | Mark Webber | Red Bull Racing | Co | 146 | € 81.600.000,– |
![]() | Cosworth CA2010 (Lotus) | Lotus Racing | Mo | 19 | € 24.000.000,– |
![]() | Lotus T127 chassis | Lotus Racing | Ch | 4 | € 24.000.000,– |
192 | € 171.463.213,– | ||||
![]() | |||||
![]() | Adrian Sutil | Force India | Co | ![]() | € 48.672.059,– |
![]() | Robert Kubica | Renault | Co | ![]() | € 75.600.000,– |
![]() | Hispania F110 chassis | Hispania Racing | Ch | ![]() | € 21.600.000,– |
![]() | Kamui Kobayashi | BMW Sauber | Co | ![]() | € -41.863.213,– |
![]() | Mark Webber | Red Bull Racing | Co | ![]() | € -81.600.000,– |
![]() | Lotus T127 chassis | Lotus Racing | Ch | ![]() | € -24.000.000,– |
€ -1.591.154,– | |||||
![]() | |||||
Startbudget in deze ronde | € 2.716.928,– | ||||
Uitgedeeld budget (120 punten vorige ronde) | € 2.280.000,– | ||||
Transacties | € -1.591.154,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € -2.917.441,– | ||||
Budget | € 488.333,– |