onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
Teamsamenstelling | |||||
Lucas di Grassi | Virgin Racing | Co | 13 | € 23.200.000,– | |
Sebastian Vettel | Red Bull Racing | Co | 200 | € 91.200.000,– | |
Cosworth CA2010 (Lotus) | Lotus Racing | Mo | 23 | € 24.000.000,– | |
Lotus T127 chassis | Lotus Racing | Ch | 8 | € 24.000.000,– | |
244 | € 162.400.000,– | ||||
Transacties | |||||
Er zijn geen transacties in deze ronde | € 0,– | ||||
Balans | |||||
Startbudget in deze ronde | € 2.044.092,– | ||||
Uitgedeeld budget (237 punten vorige ronde) | € 4.503.000,– | ||||
Transacties | € 0,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € 0,– | ||||
Budget | € 6.547.092,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
Teamsamenstelling | |||||
Lucas di Grassi | Virgin Racing | Co | 3 | € 23.200.000,– | |
Sebastian Vettel | Red Bull Racing | Co | 190 | € 91.200.000,– | |
Cosworth CA2010 (Lotus) | Lotus Racing | Mo | 22 | € 24.000.000,– | |
Lotus T127 chassis | Lotus Racing | Ch | 22 | € 24.000.000,– | |
237 | € 162.400.000,– | ||||
Transacties | |||||
Er zijn geen transacties in deze ronde | € 0,– | ||||
Balans | |||||
Startbudget in deze ronde | € 182.092,– | ||||
Uitgedeeld budget (98 punten vorige ronde) | € 1.862.000,– | ||||
Transacties | € 0,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € 0,– | ||||
Budget | € 2.044.092,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
Teamsamenstelling | |||||
Lucas di Grassi | Virgin Racing | Co | 3 | € 23.200.000,– | |
Sebastian Vettel | Red Bull Racing | Co | 75 | € 91.200.000,– | |
Cosworth CA2010 (Lotus) | Lotus Racing | Mo | 10 | € 24.000.000,– | |
Lotus T127 chassis | Lotus Racing | Ch | 10 | € 24.000.000,– | |
98 | € 162.400.000,– | ||||
Transacties | |||||
Sébastien Buemi | Scuderia Toro Rosso | Co | verkoop | € 36.480.783,– | |
Vitaly Petrov | Renault | Co | verkoop | € 34.487.406,– | |
Mercedes-Benz FO 108X (Force India) | Force India | Mo | verkoop | € 45.393.371,– | |
Force India VJM03 chassis | Force India | Ch | verkoop | € 47.175.776,– | |
Lucas di Grassi | Virgin Racing | Co | aankoop | € -23.200.000,– | |
Sebastian Vettel | Red Bull Racing | Co | aankoop | € -91.200.000,– | |
Cosworth CA2010 (Lotus) | Lotus Racing | Mo | aankoop | € -24.000.000,– | |
Lotus T127 chassis | Lotus Racing | Ch | aankoop | € -24.000.000,– | |
€ 1.137.336,– | |||||
Balans | |||||
Startbudget in deze ronde | € 909.503,– | ||||
Uitgedeeld budget (74 punten vorige ronde) | € 1.406.000,– | ||||
Transacties | € 1.137.336,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € -3.270.747,– | ||||
Budget | € 182.092,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
Teamsamenstelling | |||||
Sébastien Buemi | Scuderia Toro Rosso | Co | 53 | € 36.596.061,– | |
Vitaly Petrov | Renault | Co | 0 | € 35.444.405,– | |
Mercedes-Benz FO 108X (Force India) | Force India | Mo | 3 | € 46.588.363,– | |
Force India VJM03 chassis | Force India | Ch | 18 | € 48.084.575,– | |
74 | € 166.713.404,– | ||||
Transacties | |||||
Heikki Kovalainen | Lotus Racing | Co | verkoop | € 26.400.000,– | |
Vitaly Petrov | Renault | Co | aankoop | € -35.444.405,– | |
€ -9.044.405,– | |||||
Balans | |||||
Startbudget in deze ronde | € 7.707.908,– | ||||
Uitgedeeld budget (146 punten vorige ronde) | € 2.774.000,– | ||||
Transacties | € -9.044.405,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € -528.000,– | ||||
Budget | € 909.503,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
Teamsamenstelling | |||||
Heikki Kovalainen | Lotus Racing | Co | 22 | € 26.400.000,– | |
Sébastien Buemi | Scuderia Toro Rosso | Co | 38 | € 36.961.985,– | |
Mercedes-Benz FO 108X (Force India) | Force India | Mo | 43 | € 46.947.512,– | |
Force India VJM03 chassis | Force India | Ch | 43 | € 48.455.258,– | |
146 | € 158.764.755,– | ||||
Transacties | |||||
Er zijn geen transacties in deze ronde | € 0,– | ||||
Balans | |||||
Startbudget in deze ronde | € 4.971.908,– | ||||
Uitgedeeld budget (144 punten vorige ronde) | € 2.736.000,– | ||||
Transacties | € 0,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € 0,– | ||||
Budget | € 7.707.908,– |