onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
Teamsamenstelling | |||||
Adrian Sutil | Force India | Co | 63 | € 47.713.509,– | |
Vitantonio Liuzzi | Force India | Co | 7 | € 37.856.305,– | |
Ferrari 056 (Toro Rosso) | Scuderia Toro Rosso | Mo | 40 | € 39.478.165,– | |
Hispania F110 chassis | Hispania Racing | Ch | 20 | € 25.205.645,– | |
130 | € 150.253.624,– | ||||
Transacties | |||||
Cosworth CA2010 (Virgin) | Virgin Racing | Mo | verkoop | € 32.598.585,– | |
Lotus T127 chassis | Lotus Racing | Ch | verkoop | € 28.265.681,– | |
Ferrari 056 (Toro Rosso) | Scuderia Toro Rosso | Mo | aankoop | € -39.478.165,– | |
Hispania F110 chassis | Hispania Racing | Ch | aankoop | € -25.205.645,– | |
€ -3.819.544,– | |||||
Balans | |||||
Startbudget in deze ronde | € 3.177.420,– | ||||
Uitgedeeld budget (205 punten vorige ronde) | € 3.895.000,– | ||||
Transacties | € -3.819.544,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € -1.217.285,– | ||||
Budget | € 2.035.591,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
Teamsamenstelling | |||||
Adrian Sutil | Force India | Co | 134 | € 46.175.854,– | |
Vitantonio Liuzzi | Force India | Co | 23 | € 38.497.285,– | |
Cosworth CA2010 (Virgin) | Virgin Racing | Mo | 23 | € 33.150.542,– | |
Lotus T127 chassis | Lotus Racing | Ch | 25 | € 28.717.990,– | |
205 | € 146.541.671,– | ||||
Transacties | |||||
Pedro de la Rosa | BMW Sauber | Co | verkoop | € 44.783.953,– | |
Adrian Sutil | Force India | Co | aankoop | € -46.175.854,– | |
€ -1.391.901,– | |||||
Balans | |||||
Startbudget in deze ronde | € 2.691.000,– | ||||
Uitgedeeld budget (146 punten vorige ronde) | € 2.774.000,– | ||||
Transacties | € -1.391.901,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € -895.679,– | ||||
Budget | € 3.177.420,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
Teamsamenstelling | |||||
Pedro de la Rosa | BMW Sauber | Co | 48 | € 45.027.100,– | |
Vitantonio Liuzzi | Force India | Co | 80 | € 38.153.900,– | |
Cosworth CA2010 (Virgin) | Virgin Racing | Mo | 7 | € 33.960.500,– | |
Lotus T127 chassis | Lotus Racing | Ch | 11 | € 29.365.500,– | |
146 | € 146.507.000,– | ||||
Transacties | |||||
Er zijn geen transacties in deze ronde | € 0,– | ||||
Balans | |||||
Startbudget in deze ronde | € 1.000.000,– | ||||
Uitgedeeld budget (89 punten vorige ronde) | € 1.691.000,– | ||||
Transacties | € 0,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € 0,– | ||||
Budget | € 2.691.000,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
Teamsamenstelling | |||||
Pedro de la Rosa | BMW Sauber | Co | 13 | € 46.000.000,– | |
Vitantonio Liuzzi | Force India | Co | 69 | € 38.000.000,– | |
Cosworth CA2010 (Virgin) | Virgin Racing | Mo | -6 | € 35.000.000,– | |
Lotus T127 chassis | Lotus Racing | Ch | 13 | € 30.000.000,– | |
89 | € 149.000.000,– | ||||
Transacties | |||||
Pedro de la Rosa | BMW Sauber | Co | aankoop | € -46.000.000,– | |
Vitantonio Liuzzi | Force India | Co | aankoop | € -38.000.000,– | |
Cosworth CA2010 (Virgin) | Virgin Racing | Mo | aankoop | € -35.000.000,– | |
Lotus T127 chassis | Lotus Racing | Ch | aankoop | € -30.000.000,– | |
€ -149.000.000,– | |||||
Balans | |||||
Startbudget in deze ronde | € 150.000.000,– | ||||
Uitgedeeld budget (0 punten vorige ronde) | € 0,– | ||||
Transacties | € -149.000.000,– | ||||
Verkoopkosten (0%) | € 0,– | ||||
Budget | € 1.000.000,– |