onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
Teamsamenstelling | |||||
Karun Chandhok | Hispania Racing | Co | 12 | € 23.497.875,– | |
Sebastian Vettel | Red Bull Racing | Co | 200 | € 91.200.000,– | |
Cosworth CA2010 (Hispania Racing) | Hispania Racing | Mo | 15 | € 22.039.003,– | |
Hispania F110 chassis | Hispania Racing | Ch | 15 | € 22.452.912,– | |
242 | € 159.189.790,– | ||||
Transacties | |||||
Kamui Kobayashi | BMW Sauber | Co | verkoop | € 42.236.843,– | |
Vitaly Petrov | Renault | Co | verkoop | € 36.059.595,– | |
Cosworth CA2010 (Lotus) | Lotus Racing | Mo | verkoop | € 25.941.260,– | |
Force India VJM03 chassis | Force India | Ch | verkoop | € 48.645.687,– | |
Karun Chandhok | Hispania Racing | Co | aankoop | € -23.497.875,– | |
Sebastian Vettel | Red Bull Racing | Co | aankoop | € -91.200.000,– | |
Cosworth CA2010 (Hispania Racing) | Hispania Racing | Mo | aankoop | € -22.039.003,– | |
Hispania F110 chassis | Hispania Racing | Ch | aankoop | € -22.452.912,– | |
€ -6.306.405,– | |||||
Balans | |||||
Startbudget in deze ronde | € 7.012.289,– | ||||
Uitgedeeld budget (124 punten vorige ronde) | € 2.356.000,– | ||||
Transacties | € -6.306.405,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € -3.057.668,– | ||||
Budget | € 4.216,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
Teamsamenstelling | |||||
Kamui Kobayashi | BMW Sauber | Co | 7 | € 43.268.804,– | |
Vitaly Petrov | Renault | Co | 11 | € 36.872.637,– | |
Cosworth CA2010 (Lotus) | Lotus Racing | Mo | 20 | € 26.416.762,– | |
Force India VJM03 chassis | Force India | Ch | 86 | € 48.083.115,– | |
124 | € 154.641.318,– | ||||
Transacties | |||||
Er zijn geen transacties in deze ronde | € 0,– | ||||
Balans | |||||
Startbudget in deze ronde | € 3.421.289,– | ||||
Uitgedeeld budget (189 punten vorige ronde) | € 3.591.000,– | ||||
Transacties | € 0,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € 0,– | ||||
Budget | € 7.012.289,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
Teamsamenstelling | |||||
Kamui Kobayashi | BMW Sauber | Co | 69 | € 43.094.273,– | |
Vitaly Petrov | Renault | Co | 47 | € 37.089.612,– | |
Cosworth CA2010 (Lotus) | Lotus Racing | Mo | 11 | € 27.012.386,– | |
Force India VJM03 chassis | Force India | Ch | 62 | € 48.039.880,– | |
189 | € 155.236.151,– | ||||
Transacties | |||||
Jaime Alguersuari | Scuderia Toro Rosso | Co | verkoop | € 35.766.946,– | |
Kamui Kobayashi | BMW Sauber | Co | aankoop | € -43.094.273,– | |
€ -7.327.327,– | |||||
Balans | |||||
Startbudget in deze ronde | € 7.682.955,– | ||||
Uitgedeeld budget (199 punten vorige ronde) | € 3.781.000,– | ||||
Transacties | € -7.327.327,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € -715.339,– | ||||
Budget | € 3.421.289,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
Teamsamenstelling | |||||
Jaime Alguersuari | Scuderia Toro Rosso | Co | 48 | € 35.961.137,– | |
Vitaly Petrov | Renault | Co | 43 | € 37.375.535,– | |
Cosworth CA2010 (Lotus) | Lotus Racing | Mo | 24 | € 27.457.193,– | |
Force India VJM03 chassis | Force India | Ch | 84 | € 47.526.593,– | |
199 | € 148.320.458,– | ||||
Transacties | |||||
Er zijn geen transacties in deze ronde | € 0,– | ||||
Balans | |||||
Startbudget in deze ronde | € 4.851.955,– | ||||
Uitgedeeld budget (149 punten vorige ronde) | € 2.831.000,– | ||||
Transacties | € 0,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € 0,– | ||||
Budget | € 7.682.955,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
Teamsamenstelling | |||||
Jaime Alguersuari | Scuderia Toro Rosso | Co | 40 | € 36.287.727,– | |
Vitaly Petrov | Renault | Co | 38 | € 37.749.253,– | |
Cosworth CA2010 (Lotus) | Lotus Racing | Mo | 4 | € 28.167.002,– | |
Force India VJM03 chassis | Force India | Ch | 67 | € 47.377.355,– | |
149 | € 149.581.337,– | ||||
Transacties | |||||
Er zijn geen transacties in deze ronde | € 0,– | ||||
Balans | |||||
Startbudget in deze ronde | € 1.260.955,– | ||||
Uitgedeeld budget (189 punten vorige ronde) | € 3.591.000,– | ||||
Transacties | € 0,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € 0,– | ||||
Budget | € 4.851.955,– |