onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
Teamsamenstelling | |||||
Nico Hülkenberg | Williams | Co | 29 | € 49.155.208,– | |
Vitantonio Liuzzi | Force India | Co | 7 | € 37.856.305,– | |
Cosworth CA2010 (Lotus) | Lotus Racing | Mo | 22 | € 28.657.038,– | |
Lotus T127 chassis | Lotus Racing | Ch | 7 | € 28.265.681,– | |
65 | € 143.934.232,– | ||||
Transacties | |||||
Er zijn geen transacties in deze ronde | € 0,– | ||||
Balans | |||||
Startbudget in deze ronde | € 1.464.171,– | ||||
Uitgedeeld budget (165 punten vorige ronde) | € 3.135.000,– | ||||
Transacties | € 0,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € 0,– | ||||
Budget | € 4.599.171,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
Teamsamenstelling | |||||
Nico Hülkenberg | Williams | Co | 92 | € 48.457.422,– | |
Vitantonio Liuzzi | Force India | Co | 23 | € 38.497.285,– | |
Cosworth CA2010 (Lotus) | Lotus Racing | Mo | 25 | € 29.115.609,– | |
Lotus T127 chassis | Lotus Racing | Ch | 25 | € 28.717.990,– | |
165 | € 144.788.306,– | ||||
Transacties | |||||
Hispania F110 chassis | Hispania Racing | Ch | verkoop | € 25.608.987,– | |
Lotus T127 chassis | Lotus Racing | Ch | aankoop | € -28.717.990,– | |
€ -3.109.003,– | |||||
Balans | |||||
Startbudget in deze ronde | € 2.843.354,– | ||||
Uitgedeeld budget (118 punten vorige ronde) | € 2.242.000,– | ||||
Transacties | € -3.109.003,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € -512.180,– | ||||
Budget | € 1.464.171,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
Teamsamenstelling | |||||
Nico Hülkenberg | Williams | Co | 11 | € 49.550.000,– | |
Vitantonio Liuzzi | Force India | Co | 80 | € 38.153.900,– | |
Cosworth CA2010 (Lotus) | Lotus Racing | Mo | 26 | € 29.568.000,– | |
Hispania F110 chassis | Hispania Racing | Ch | 1 | € 26.307.450,– | |
118 | € 143.579.350,– | ||||
Transacties | |||||
Pedro de la Rosa | BMW Sauber | Co | verkoop | € 45.027.100,– | |
Cosworth CA2010 (Hispania Racing) | Hispania Racing | Mo | verkoop | € 26.125.200,– | |
Vitantonio Liuzzi | Force India | Co | aankoop | € -38.153.900,– | |
Cosworth CA2010 (Lotus) | Lotus Racing | Mo | aankoop | € -29.568.000,– | |
€ 3.430.400,– | |||||
Balans | |||||
Startbudget in deze ronde | € 0,– | ||||
Uitgedeeld budget (44 punten vorige ronde) | € 836.000,– | ||||
Transacties | € 3.430.400,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € -1.423.046,– | ||||
Budget | € 2.843.354,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
Teamsamenstelling | |||||
Nico Hülkenberg | Williams | Co | 40 | € 50.000.000,– | |
Pedro de la Rosa | BMW Sauber | Co | 13 | € 46.000.000,– | |
Cosworth CA2010 (Hispania Racing) | Hispania Racing | Mo | -12 | € 27.000.000,– | |
Hispania F110 chassis | Hispania Racing | Ch | 3 | € 27.000.000,– | |
44 | € 150.000.000,– | ||||
Transacties | |||||
Nico Hülkenberg | Williams | Co | aankoop | € -50.000.000,– | |
Pedro de la Rosa | BMW Sauber | Co | aankoop | € -46.000.000,– | |
Cosworth CA2010 (Hispania Racing) | Hispania Racing | Mo | aankoop | € -27.000.000,– | |
Hispania F110 chassis | Hispania Racing | Ch | aankoop | € -27.000.000,– | |
€ -150.000.000,– | |||||
Balans | |||||
Startbudget in deze ronde | € 150.000.000,– | ||||
Uitgedeeld budget (0 punten vorige ronde) | € 0,– | ||||
Transacties | € -150.000.000,– | ||||
Verkoopkosten (0%) | € 0,– | ||||
Budget | € 0,– |