onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
Teamsamenstelling | |||||
Jerôme d'Ambrosio | Marussia Virgin Racing | Co | -5 | € 28.174.043,– | |
Paul di Resta | Force India | Co | 15 | € 38.087.377,– | |
Cosworth CA2011 (HRT) | HRT F1 Team | Mo | 13 | € 25.312.344,– | |
Mercedes MGP W02 chassis | Mercedes Grand Prix | Ch | 106 | € 63.590.842,– | |
129 | € 155.164.606,– | ||||
Transacties | |||||
Vitantonio Liuzzi | HRT F1 Team | Co | verkoop | € 26.170.049,– | |
Renault R31 chassis | Lotus Renault GP | Ch | verkoop | € 59.967.033,– | |
Jerôme d'Ambrosio | Marussia Virgin Racing | Co | aankoop | € -28.174.043,– | |
Mercedes MGP W02 chassis | Mercedes Grand Prix | Ch | aankoop | € -63.590.842,– | |
€ -5.627.803,– | |||||
Balans | |||||
Startbudget in deze ronde | € 6.118.000,– | ||||
Uitgedeeld budget (135 punten vorige ronde) | € 2.565.000,– | ||||
Transacties | € -5.627.803,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € -1.722.742,– | ||||
Budget | € 1.332.455,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
Teamsamenstelling | |||||
Paul di Resta | Force India | Co | 70 | € 37.991.260,– | |
Vitantonio Liuzzi | HRT F1 Team | Co | -10 | € 26.505.342,– | |
Cosworth CA2011 (HRT) | HRT F1 Team | Mo | 8 | € 25.529.601,– | |
Renault R31 chassis | Lotus Renault GP | Ch | 67 | € 60.008.439,– | |
135 | € 150.034.642,– | ||||
Transacties | |||||
Er zijn geen transacties in deze ronde | € 0,– | ||||
Balans | |||||
Startbudget in deze ronde | € 3.002.000,– | ||||
Uitgedeeld budget (164 punten vorige ronde) | € 3.116.000,– | ||||
Transacties | € 0,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € 0,– | ||||
Budget | € 6.118.000,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
Teamsamenstelling | |||||
Paul di Resta | Force India | Co | 59 | € 37.991.260,– | |
Vitantonio Liuzzi | HRT F1 Team | Co | 2 | € 26.813.700,– | |
Cosworth CA2011 (HRT) | HRT F1 Team | Mo | 3 | € 25.820.600,– | |
Renault R31 chassis | Lotus Renault GP | Ch | 100 | € 59.529.229,– | |
164 | € 150.154.789,– | ||||
Transacties | |||||
Er zijn geen transacties in deze ronde | € 0,– | ||||
Balans | |||||
Startbudget in deze ronde | € 0,– | ||||
Uitgedeeld budget (158 punten vorige ronde) | € 3.002.000,– | ||||
Transacties | € 0,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € 0,– | ||||
Budget | € 3.002.000,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
Teamsamenstelling | |||||
Paul di Resta | Force India | Co | 59 | € 38.000.000,– | |
Vitantonio Liuzzi | HRT F1 Team | Co | 0 | € 27.000.000,– | |
Cosworth CA2011 (HRT) | HRT F1 Team | Mo | 0 | € 26.000.000,– | |
Renault R31 chassis | Lotus Renault GP | Ch | 99 | € 59.000.000,– | |
158 | € 150.000.000,– | ||||
Transacties | |||||
Paul di Resta | Force India | Co | aankoop | € -38.000.000,– | |
Vitantonio Liuzzi | HRT F1 Team | Co | aankoop | € -27.000.000,– | |
Cosworth CA2011 (HRT) | HRT F1 Team | Mo | aankoop | € -26.000.000,– | |
Renault R31 chassis | Lotus Renault GP | Ch | aankoop | € -59.000.000,– | |
€ -150.000.000,– | |||||
Balans | |||||
Startbudget in deze ronde | € 150.000.000,– | ||||
Uitgedeeld budget (0 punten vorige ronde) | € 0,– | ||||
Transacties | € -150.000.000,– | ||||
Verkoopkosten (0%) | € 0,– | ||||
Budget | € 0,– |