onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
![]() | |||||
![]() | Renault RS18 Chassis | Renault | Ch | 129 | € 54.791.199,– |
![]() | Charles Leclerc | Alfa Romeo Sauber F1 Team | Co | 79 | € 30.158.182,– |
![]() | Max Verstappen | Aston Martin Red Bull Racing | Co | 163 | € 71.927.987,– |
![]() | Honda RA618H | Scuderia Toro Rosso-Honda | Mo | 89 | € 46.547.797,– |
460 | € 203.425.165,– | ||||
![]() | |||||
![]() | Marcus Ericsson | Alfa Romeo Sauber F1 Team | Co | ![]() | € 26.500.099,– |
![]() | Charles Leclerc | Alfa Romeo Sauber F1 Team | Co | ![]() | € -30.158.182,– |
€ -3.658.083,– | |||||
![]() | |||||
Startbudget in deze ronde | € 4.529.668,– | ||||
Uitgedeeld budget (252 punten vorige ronde) | € 4.788.000,– | ||||
Transacties | € -3.658.083,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € -530.002,– | ||||
Budget | € 5.129.583,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
![]() | |||||
![]() | Renault RS18 Chassis | Renault | Ch | 85 | € 55.011.244,– |
![]() | Marcus Ericsson | Alfa Romeo Sauber F1 Team | Co | 28 | € 26.781.303,– |
![]() | Max Verstappen | Aston Martin Red Bull Racing | Co | 93 | € 72.617.857,– |
![]() | Honda RA618H | Scuderia Toro Rosso-Honda | Mo | 46 | € 46.840.551,– |
252 | € 201.250.955,– | ||||
![]() | |||||
![]() | Renault RE18 (McLaren) | McLaren F1 Team | Mo | ![]() | € 42.722.533,– |
![]() | Honda RA618H | Scuderia Toro Rosso-Honda | Mo | ![]() | € -46.840.551,– |
€ -4.118.018,– | |||||
![]() | |||||
Startbudget in deze ronde | € 1.237.137,– | ||||
Uitgedeeld budget (435 punten vorige ronde) | € 8.265.000,– | ||||
Transacties | € -4.118.018,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € -854.451,– | ||||
Budget | € 4.529.668,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
![]() | |||||
![]() | Renault RS18 Chassis | Renault | Ch | 77 | € 55.426.947,– |
![]() | Marcus Ericsson | Alfa Romeo Sauber F1 Team | Co | 78 | € 26.714.517,– |
![]() | Max Verstappen | Aston Martin Red Bull Racing | Co | 184 | € 71.474.269,– |
![]() | Renault RE18 (McLaren) | McLaren F1 Team | Mo | 96 | € 42.584.135,– |
435 | € 196.199.868,– | ||||
![]() | |||||
![]() | Fernando Alonso | McLaren F1 Team | Co | ![]() | € 42.067.504,– |
![]() | Romain Grosjean | Haas F1 Team | Co | ![]() | € 35.682.079,– |
![]() | Marcus Ericsson | Alfa Romeo Sauber F1 Team | Co | ![]() | € -26.714.517,– |
![]() | Max Verstappen | Aston Martin Red Bull Racing | Co | ![]() | € -71.474.269,– |
€ -20.439.203,– | |||||
![]() | |||||
Startbudget in deze ronde | € 16.505.332,– | ||||
Uitgedeeld budget (354 punten vorige ronde) | € 6.726.000,– | ||||
Transacties | € -20.439.203,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € -1.554.992,– | ||||
Budget | € 1.237.137,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
![]() | |||||
![]() | Renault RS18 Chassis | Renault | Ch | 119 | € 55.219.873,– |
![]() | Fernando Alonso | McLaren F1 Team | Co | 57 | € 42.332.080,– |
![]() | Romain Grosjean | Haas F1 Team | Co | 96 | € 35.320.049,– |
![]() | Renault RE18 (McLaren) | McLaren F1 Team | Mo | 82 | € 42.605.438,– |
354 | € 175.477.440,– | ||||
![]() | |||||
Er zijn geen transacties in deze ronde | € 0,– | ||||
![]() | |||||
Startbudget in deze ronde | € 11.451.332,– | ||||
Uitgedeeld budget (266 punten vorige ronde) | € 5.054.000,– | ||||
Transacties | € 0,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € 0,– | ||||
Budget | € 16.505.332,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
![]() | |||||
![]() | Renault RS18 Chassis | Renault | Ch | 128 | € 54.808.807,– |
![]() | Fernando Alonso | McLaren F1 Team | Co | 30 | € 43.009.480,– |
![]() | Romain Grosjean | Haas F1 Team | Co | 49 | € 35.390.831,– |
![]() | Renault RE18 (McLaren) | McLaren F1 Team | Mo | 59 | € 42.938.210,– |
266 | € 176.147.328,– | ||||
![]() | |||||
Er zijn geen transacties in deze ronde | € 0,– | ||||
![]() | |||||
Startbudget in deze ronde | € 5.694.332,– | ||||
Uitgedeeld budget (303 punten vorige ronde) | € 5.757.000,– | ||||
Transacties | € 0,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € 0,– | ||||
Budget | € 11.451.332,– |