Rondemelding

Alle ronden zijn gespeeld.

Teamgeschiedenis van Tackleberry

Team Tackleberry 2008 (Tackleberry)
Resultaten 1 t/m 3 van 3 «1»

#3: testronde 3 ( 9 oktober - 10 oktober)

onderdeel rol punten waarde
Teamsamenstelling
Mark WebberRed Bull RacingCo58€ 48.402.000,–
Nico RosbergWilliamsCo64€ 58.000.000,–
Mercedes-Benz FO 108W (Force India)Force IndiaMo116€ 35.970.000,–
Toyota TF109ToyotaCh68€ 41.836.000,–
 306€ 184.208.000,–
Transacties
Er zijn geen transacties in deze ronde € 0,–
 
Balans
Startbudget in deze ronde € -14.658.000,–
Uitgedeeld budget (329 punten vorige ronde) € 6.580.000,–
Transacties € 0,–
Verkoopkosten (2%) € 0,–
Budget € -8.078.000,–

#2: Testronde 2 ( 6 oktober - 7 oktober)

onderdeel rol punten waarde
Teamsamenstelling
Mark WebberRed Bull RacingCo90€ 48.402.000,–
Nico RosbergWilliamsCo75€ 58.000.000,–
Mercedes-Benz FO 108W (Force India)Force IndiaMo16€ 33.000.000,–
Toyota TF109ToyotaCh148€ 41.836.000,–
 329€ 181.238.000,–
Transacties
Nick HeidfeldBMW SauberCo verkoop€ 62.000.000,–
Robert KubicaBMW SauberCo verkoop€ 55.000.000,–
Ferrari 056 (Toro Rosso)Scuderia Toro RossoMo verkoop€ 25.000.000,–
Force India FJM002Force IndiaCh verkoop€ 33.000.000,–
Mark WebberRed Bull RacingCo aankoop€ -48.402.000,–
Nico RosbergWilliamsCo aankoop€ -58.000.000,–
Mercedes-Benz FO 108W (Force India)Force IndiaMo aankoop€ -33.000.000,–
Toyota TF109ToyotaCh aankoop€ -41.836.000,–
 € -6.238.000,–
Balans
Startbudget in deze ronde € 5.000.000,–
Uitgedeeld budget (204 punten vorige ronde) € 4.080.000,–
Transacties € -6.238.000,–
Verkoopkosten (2%) € -3.500.000,–
Budget € -658.000,–

#1: Japan ( 2 oktober - 4 oktober)

onderdeel rol punten waarde
Teamsamenstelling
Nick HeidfeldBMW SauberCo93€ 62.000.000,–
Robert KubicaBMW SauberCo53€ 55.000.000,–
Ferrari 056 (Toro Rosso)Scuderia Toro RossoMo11€ 25.000.000,–
Force India FJM002Force IndiaCh47€ 33.000.000,–
 204€ 175.000.000,–
Transacties
Mark WebberRed Bull RacingCo verkoop€ 45.000.000,–
Nico RosbergWilliamsCo verkoop€ 58.000.000,–
Mercedes-Benz FO 108W (Force India)Force IndiaMo verkoop€ 33.000.000,–
Toyota TF109ToyotaCh verkoop€ 40.000.000,–
Mark WebberRed Bull RacingCo aankoop€ -45.000.000,–
Nick HeidfeldBMW SauberCo aankoop€ -62.000.000,–
Nico RosbergWilliamsCo aankoop€ -58.000.000,–
Robert KubicaBMW SauberCo aankoop€ -55.000.000,–
Ferrari 056 (Toro Rosso)Scuderia Toro RossoMo aankoop€ -25.000.000,–
Mercedes-Benz FO 108W (Force India)Force IndiaMo aankoop€ -33.000.000,–
Force India FJM002Force IndiaCh aankoop€ -33.000.000,–
Toyota TF109ToyotaCh aankoop€ -40.000.000,–
 € -175.000.000,–
Balans
Startbudget in deze ronde € 180.000.000,–
Uitgedeeld budget (0 punten vorige ronde) € 0,–
Transacties € -175.000.000,–
Verkoopkosten (2%) € -3.520.000,–
Budget € 1.480.000,–
 
Resultaten 1 t/m 3 van 3 «1»


True FOK.NL  |  algemene voorwaarden
DANK, LICENTIE EN AUTEURSRECHT: VORMGEVING EN INHOUD © FOK INTERNET SITES 1999-2024 - GRAFISCH ONTWERP DOOR DANNY - KOFFIE EN GEZELLIGHEID DOOR YVONNE, KOEKJES MET LIEFDE GEBAKKEN DOOR KNORRETJE, TOMELOZE INZET DOOR ITEEJER, ONVOORWAARDELIJKE LIEFDE DOOR JAYDEN EN ALICIA, DEVELOPMENT OVERZIEN ALS EEN BAAS DOOR BREULS. DE BRONCODE VAN FOK! IS GEHEEL BELANGELOOS BESCHIKBAAR GESTELD AAN, EN ONTWIKKELD VOOR FOK! DOOR BREULS, ZOEM, THE_TERMINATOR, ROONAAN, JUICYHIL, LIGHT, FAUX., FYAH, KNUT, RICKMANS, STEPHAN SCHMIDT, AIDAN LISTER, TOM BUSKENS, DVZ, HMAIL, HIGHLANDER EN DANNY (VERGETEN JE TE VERMELDEN? LAAT HET WETEN!), WAARVOOR DANK! - FOK! MAAKT ONDER MEER GEBRUIK VAN JQUERY, JQUERYUI, JWPLAYER, YUI, FANCYBOX, JGROWL, PHP, MYSQL, DBSIGHT, ANP, NOVUM, ZOOM.IN, PROSHOTS, FILMTOTAAL, WEERONLINE, KNMI, GAMEWALLPAPERS.COM, WEBADS, GOOGLEAP - HOSTING DOOR TRUE - FOK! BEDANKT ALLE VRIJWILLIGERS DIE FOK! MOGELIJK MAKEN EN ZICH GEHEEL BELANGELOOS INZETTEN VOOR DE TOFSTE SITE EN MEEST SOCIALE COMMUNITY VAN NEDERLAND - UITZONDERING OP VOORGAANDE ZIJN DELEN VAN DE BRONCODE DIE DOOR GLOWMOUSE VOOR FOK! ZIJN GESCHREVEN. GLOWMOUSE BEHOUDT INTELLECTUEEL EIGENDOM VAN DIE CODE EN DEZE CODE WORDT IN LICENTIE DOOR FOK! GEBRUIKT. - ZIE DE ALGEMENE VOORWAARDEN VOOR ONZE ALGEMENE VOORWAARDEN - ZIJN WE JE VERGETEN? MAIL OF MELD HET EVEN IN FB!