onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
Teamsamenstelling | |||||
Force India VJM07 Chassis | Sahara Force India | Ch | 114 | € 49.068.108,– | |
Daniel Ricciardo | Red Bull Racing | Co | 175 | € 73.072.986,– | |
Daniil Kvyat | Scuderia Toro Rosso | Co | 81 | € 36.168.517,– | |
Mercedes PU106A Hybrid | Mercedes AMG F1 | Mo | 133 | € 84.240.673,– | |
503 | € 242.550.284,– | ||||
Transacties | |||||
Valtteri Bottas | Williams | Co | verkoop | € 60.937.847,– | |
Daniel Ricciardo | Red Bull Racing | Co | aankoop | € -73.072.986,– | |
€ -12.135.139,– | |||||
Balans | |||||
Startbudget in deze ronde | € 2.958.792,– | ||||
Uitgedeeld budget (565 punten vorige ronde) | € 11.300.000,– | ||||
Transacties | € -12.135.139,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € -1.218.757,– | ||||
Budget | € 904.896,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
Teamsamenstelling | |||||
Force India VJM07 Chassis | Sahara Force India | Ch | 112 | € 48.957.953,– | |
Daniil Kvyat | Scuderia Toro Rosso | Co | 93 | € 36.024.420,– | |
Valtteri Bottas | Williams | Co | 167 | € 60.499.228,– | |
Mercedes PU106A Hybrid | Mercedes AMG F1 | Mo | 193 | € 83.159.599,– | |
565 | € 228.641.200,– | ||||
Transacties | |||||
Toro Rosso STR9 Chassis | Scuderia Toro Rosso | Ch | verkoop | € 38.626.937,– | |
Force India VJM07 Chassis | Sahara Force India | Ch | aankoop | € -48.957.953,– | |
€ -10.331.016,– | |||||
Balans | |||||
Startbudget in deze ronde | € 3.962.347,– | ||||
Uitgedeeld budget (505 punten vorige ronde) | € 10.100.000,– | ||||
Transacties | € -10.331.016,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € -772.539,– | ||||
Budget | € 2.958.792,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
Teamsamenstelling | |||||
Toro Rosso STR9 Chassis | Scuderia Toro Rosso | Ch | 109 | € 38.339.392,– | |
Daniil Kvyat | Scuderia Toro Rosso | Co | 105 | € 35.729.651,– | |
Valtteri Bottas | Williams | Co | 163 | € 60.048.862,– | |
Mercedes PU106A Hybrid | Mercedes AMG F1 | Mo | 128 | € 83.493.574,– | |
505 | € 217.611.479,– | ||||
Transacties | |||||
Jean-Eric Vergne | Scuderia Toro Rosso | Co | verkoop | € 41.139.723,– | |
Renault Energy F1-2014 (Toro Rosso) | Scuderia Toro Rosso | Mo | verkoop | € 38.118.235,– | |
Daniil Kvyat | Scuderia Toro Rosso | Co | aankoop | € -35.729.651,– | |
Mercedes PU106A Hybrid | Mercedes AMG F1 | Mo | aankoop | € -83.493.574,– | |
€ -39.965.267,– | |||||
Balans | |||||
Startbudget in deze ronde | € 36.172.773,– | ||||
Uitgedeeld budget (467 punten vorige ronde) | € 9.340.000,– | ||||
Transacties | € -39.965.267,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € -1.585.159,– | ||||
Budget | € 3.962.347,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
Teamsamenstelling | |||||
Toro Rosso STR9 Chassis | Scuderia Toro Rosso | Ch | 107 | € 38.025.681,– | |
Jean-Eric Vergne | Scuderia Toro Rosso | Co | 114 | € 40.661.946,– | |
Valtteri Bottas | Williams | Co | 139 | € 59.929.004,– | |
Renault Energy F1-2014 (Toro Rosso) | Scuderia Toro Rosso | Mo | 107 | € 37.759.520,– | |
467 | € 176.376.151,– | ||||
Transacties | |||||
Er zijn geen transacties in deze ronde | € 0,– | ||||
Balans | |||||
Startbudget in deze ronde | € 28.572.773,– | ||||
Uitgedeeld budget (380 punten vorige ronde) | € 7.600.000,– | ||||
Transacties | € 0,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € 0,– | ||||
Budget | € 36.172.773,– |
onderdeel | team | rol | punten | waarde | |
---|---|---|---|---|---|
Teamsamenstelling | |||||
Toro Rosso STR9 Chassis | Scuderia Toro Rosso | Ch | 73 | € 38.044.704,– | |
Jean-Eric Vergne | Scuderia Toro Rosso | Co | 62 | € 40.723.031,– | |
Valtteri Bottas | Williams | Co | 187 | € 58.941.731,– | |
Renault Energy F1-2014 (Toro Rosso) | Scuderia Toro Rosso | Mo | 58 | € 37.882.639,– | |
380 | € 175.592.105,– | ||||
Transacties | |||||
Er zijn geen transacties in deze ronde | € 0,– | ||||
Balans | |||||
Startbudget in deze ronde | € 19.092.773,– | ||||
Uitgedeeld budget (474 punten vorige ronde) | € 9.480.000,– | ||||
Transacties | € 0,– | ||||
Verkoopkosten (2%) | € 0,– | ||||
Budget | € 28.572.773,– |